©  כל הזכויות שמורות לחברת תמי שינקמן ושות' בע"מ

תחומי התמחות

תמי שינקמן ושות' היא חברת ייעוץ תקשורת, אסטרטגיה וניהול משברים – מהמובילות בישראל.

מייסדת הפירמה, תמי שינקמן, היא מבכירות היועצים האסטרטגיים בישראל ופעילה בעולם התקשורת, על כל רבדיו, זה למעלה מ- 30 שנה.

החברה מתמחה באסטרטגיה, ניהול משברים ומאבקים, יחסי ציבור, עבודה מול מצלמה, ניהול כנסים, אירועי תדמית וניהול דיגיטל.

בין לקוחותינו גופים עסקיים, ארגונים בשוק הון, מוסדות ציבור, מוסדות חינוך משפט וחברה, משרדי עורכי דין גדולים ומובילים, עמותות ועוד.

ניהול אסטרטגיה

משרדנו מתמחה בבניית אסטרטגיה לחברות, ארגונים, עמותות ואישים.

ניהול אסטרטגיה הינו אבן יסוד בעבודתנו. עם תחילת הקשר, אנו מקפידים לנסח אסטרטגיה ברורה לארגון, לחברה או לאישיות עימה אנו עובדים.

במקביל לאסטרטגיה אנו קובעים, בשיתוף עם הלקוח, את המסרים הנדרשים, ושיהוו הכלי המרכזי לעבודה – אם זה בניהול מאבק, משבר או בניהול יחסי הציבור ובמקביל אליהם את הטקטיקה בה נשתמש על מנת להעביר מסרים אלו לקהלי היעד, שיקבעו כחלק מהאסטרטגיה הכוללת.

 

ניהול משברים

משרדנו מתמחה בניהול משברים של ארגונים, עמותות, חברות ואישים.

משברים עלולים לקרות במפתיע, אבל ניתן להתכונן למצבים משבריים ולחזות אותם על מנת לתת להם מענה מידי, מהיר ואפקטיבי.

ניהול משבר נכון יפחית ויצמצם משמעותית נזקים תדמיתיים ואחרים ובמקרים רבים אף יתרחש באופן סמוי מבלי לגרום נזק כלל.

אנחנו מתמחים בהיערכות מראש למשברים צפויים ומסייעים לחברה ולארגון להיערך בצורה נכונה למשברים אפשריים , להכין "תיק משבר" שיישלף בעת הצורך ולמזער אותם או להעלימם כליל.

בין המשברים בהם טיפלנו: משברים של חברות פיננסיות, גופים מסחריים, רשתות מסחריות ואישים בכירים שחוו משבר.

 

ניהול מאבקים

מטרת כל מאבק היא יצירת לחץ על מנת להגיע להישגים רצויים. ניהול מאבקים דורש הבנה עמוקה של כלל הכוחות הפועלים והאינטרסים שלהם ובחירה באסטרטגיות הנכונות למאבק לצורך הפעלת לחץ. במאבק מנוהל נכון יש להעביר את המסר הנכון והאמתי ולסתור ולדחות על הסף מסרים מנוגדים ושגויים. זאת, תוך שימוש מושכל בכלי התקשורת, בהבנה, כי התקשורת אינה המטרה – אלא רק האמצעי להשגת מטרה זו.

בשנים האחרונות ניהלנו שורה ארוכה של מאבקים ציבוריים שקיבלו חשיפה תקשורתית נרחבת. הבולט שבהם הוא המאבק לשחרור גלעד שליט – "הילד של כולנו" – מאבק שניהלה תמי שינקמן אישית בהתנדבות ("פרו בונו").

מאבקים נוספים שניהלנו: מאבק עמותת "אור ירוק" בתאונות הדרכים ולהקצאת משאבים מניעת תאונות, מאבק הסתדרות המורים במשרד החינוך למניעת פיטורי מורים, מאבקים שונים של עמותת "אדם טבע ודין", מאבקי ארגון נכי צה”ל לשמירה על זכויות הנכים, ועוד.

 

יחסי ציבור

יחסי הציבור הם פועל יוצא של אסטרטגיה ומסרים, הנקבעים מראש על ידינו, ומוסכמים בשיתוף מלא עם הלקוחות.

פעילות יחסי ציבור דורשת הכרות עמוקה עם כלי התקשורת המגוונים, האג'נדה שלהם ובעיקר קשרים מקצועיים ואישיים שוטפים עם הכתבים והעורכים שמתפעלים אותם ביומיום.

משרדנו מקיים קשרי אמון ארוכי טווח עם כלל נציגי כלי התקשורת בישראל, בכל הדרגים, ולכן מוכיח שוב ושוב הצלחות בחשיפת לקוחותינו בכלי המדיה השונים. זאת, בהתאמה מלאה לצרכי הלקוחות שלנו והמסרים שהם רצים להעביר.

יחסי ציבור אינם רק שליחה במייל של הודעות לעיתונות בסגנון "שלח לחמך", אלא כוללים בין היתר שיחות ש"לא לציטוט" (Off The Record), שיחות רקע והעברת ידיעות בלעדיות לכלי תקשורת נבחרים – תוך קיום שיח שוטף ומשא ומתן עם הכתבים, העורכים וגורמים מובילים בתקשורת.

אנו מתמחים ביחסי ציבור מול כלי תקשורת בישראל אבל גם כלי תקשורת בחו"ל וכתבים זרים – הכל בהתאם לצרכים ולדרישות.

 

בין לקוחותינו  בתחום יחסי הציבור: עמותת "אור ירוק", ארגון "מסע ישראלי", משרדי עורכי הדין ש. הורביץ ושות', סיגל פעיל, זיו שרון ועוד.

 

 

הפקה וניהול כנסים

כנסים מהווים מקור משיכה ועניין לקהלי היעד הרלבנטיים, אליהם אנו רוצים להגיע ומהווים אירועים מחוללי תקשורת המייצרים יחסי ציבור לכנס, למארגניו ולנושאים שהם רוצים להעלות לסדר היום הציבורי.

זו הסיבה שאנו רואים בכנסים אחד מהכלים החשובים במימוש האסטרטגיה והמסרים של הארגון.

אנו מתמחים בניהול והפקת כנסים משלב גיבוש מבנה הכנס, תכניו, משתתפיו, עיצובו ועד הפקתו וניהולו ביום הכנס עצמו. כולל כמובן את יחסי הציבור המלאים לכנס בכלי המדיה הרלבנטיים.

 

 

ניהול דיגיטל

כלי התקשורת הדיגיטליים הפכו למרכזיים בשנים האחרונות, במקביל לכלי התקשורת המסורתיים, ושימוש בהם הפך לקריטי בכל נוגע לתדמית, יחסי ציבור, משברים ומאבקים.

רבים מהמשברים של ארגונים החלו כמחאות פרטיות ברשתות החברתיות. הקמת עוגנים משמעותיים בעלי עוקבים רלבנטיים במתחמים הדיגיטאליים וניהולם הנכון עשוי לזהות במהירות משברים כאלה ולעצור אותם על הסף עוד בהתהוותם.

לכל אחד מכלי המדיה הדיגיטליים, דוגמת פייסבוק, טוויטר, אינסטגרם, לינקדין ויוטיוב יש אפיון משלו והוא פונה לקהלי יעד שונים ומובהקים. כדי להצליח בניהול זירות דיגיטאליות אלו יש להבין לעומק את מהותן, את קהלי היעד, את השפה והדרך הנכונה להעברת המסרים.

בנוסף אנו מתמחים בניטור רשתי ובשיפור מוניטין ותדמית ברשת האינטרנט.

בין לקוחותינו בעבר ובהווה: חברת החשמל, מסע ישראלי, אור ירוק ועוד.

 

עמידה מול קהל ומצלמה

בעלי תפקידים בכירים בארגון מחויבים כחלק מתפקידם, להופיע מידי פעם בתקשורת. אם זה להופעה יזומה,  או כצורך בשעת משבר או טלטלה עסקית או ארגונית. אנחנו מתמחים בהדרכה לקראת הופעה מול מצלמה ומול כלי התקשורת, העברת מסרים ברורה ואפקטיבית ובעמידה לכל צורך בפני קהל מאזינים או צופים.

לקוחותינו זוכים בהדרכה צמודה לראיונות עיתונאיים, לאחר תרגול והכנה לכל שאלה שעלולה לצוץ,  ויוצאים מהראיונות לאחר שהעבירו במדויק את כל המסרים שתכננו.